سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحلیل تکنیکال خمحرکه

تحلیل تکنیکال خمحرکه

1399/07/15 ارسال شده توسط رادیو سرمایه تحلیل تکنیکال 3.17k بازدید

 

در این ویدیو همراه ما باشید، تا به تحلیل تکنیکال خمحرکه بپردازیم. گروه صنعتی نیرو محرکه با نماد خمحرکه یکی از سهم های بحث برانگیز بورس تهران است. این شرکت در سال 1364 تاسیس شد و ابتدا به تولید موتور سیکلت می پرداخت. از سال 72 ماموریت این شرکت تغییر کرد و به صنعت تولید گیربکس وارد شد و برای اولین بار گیربکس های پیکان را در داخل کشور تولید می کرد.از سال 1378 این شرکت به تولید گیربکس های محصولات خانواده ی پژو وارد شد و سیلندر و سر سیلندر های پژو را نیز در همین کارخانه داخلی سازی کردند. برای آموزش ثبت نام بورس و ثبت نام در بورس و دریافت کد بورسی برای فروش سهام عدالت به این صفحه مراجعه کنید.

 

در سال 89 علاوه بر تولید گیربکس های ایران خودرو، با مگا موتور قرارداد بست و بخشی از قطعات پراید را هم به تولید رساند. سال 92 با قراردادی که با شرکت تراکتور سازی فرگوسن بسته شد، تولید قطعات ماشین آلات سنگین را نیز در دستور کار خود قرارداد.. برای آموزش ثبت نام بورس و ثبت نام در بورس و دریافت کد بورسی برای فروش سهام عدالت به این صفحه مراجعه کنید.

 

 

امروزه قطعات بسیاری از خودروهای بازار اعم از تیبا، سمند، وانت های مختلف و … توسط این شرکت تولید می شود. همچنین این شرکت در نظر دارد تا گیربکس های اتومات را تا سال 1404 به تولید انبوه برساند و در داخل کشور تولید کند.. برای آموزش ثبت نام بورس و ثبت نام در بورس و دریافت کد بورسی برای فروش سهام عدالت به این صفحه مراجعه کنید.

 

 

معاون تحقیقات، توسعه و نوآوری شرکت صنعتی نیرومحرکه با اعلام این خبر گفت: در مرحله نخست عرضه محصولات ایران خودرو با گیربکس شش سرعته جدید، این گیربکس بر روی خودروهای رانا پلاس با موتور EC5و دنا پلاس با موتور EF7توربو شارژ نصب می شود. این پروژه در اوایل پاییز امسال به مرحله تولید انبوه خواهد رسید.. برای آموزش ثبت نام بورس و ثبت نام در بورس و دریافت کد بورسی برای فروش سهام عدالت به این صفحه مراجعه کنید.

 

 

گروه صنعتی نیرومحرکه به منظور ارتقاء سطح کیفی محصولات تولیدی خود در سطح استانداردهای ملی و بین المللی، با انتشار مدلهای سیستم مدیریت کیفیت، از جمله پیشتازان استقرار این مدل ها در سطح ملی می باشد به نحوی که در سال 1377استاندارد ISO 9002:1994از موسسهRWTUV آلمان اخذ نموده و ضمن توسعه سایر مدلهای مدیریتی توانست با اجرای مدلهای تعالی سازمانی از سال 1383که منجر به اخذ گواهی نامه تعهد به تعالی سازمانی گردید، موفقیت های حائز اهمیتی در راستای حفظ و توسعه سیستم های مدیریتی و تعالی سازمانی کسب نماید.

 

تحلیل تکنیکال خمحرکه در تاریخ 15 مهر 1399

همانطور که در ویدیو اشاره شد، سهم از نظر زمانی و قیمتی اصلاح خوبی داشته و در صورت شروع حرکت صعودی، می تواند بازدهی 30 درصدی را در یک گام به همراه داشته باشد. همچنین حتما به حد ضرر سهم توجه کنید و خرید پله ای را در نظر بگیرید. با توجه به سفته بازی که در سهم اتفاق افتاد و باعث ریزش سهم از سقف تاریخی شد، لذا سهامداران به شدت از نظر روانی تحت فشار هستند و مقاومت های زیادی این سهم در پیش روی خودش دارد.. برای آموزش ثبت نام بورس و ثبت نام در بورس و دریافت کد بورسی برای فروش سهام عدالت به این صفحه مراجعه کنید.